Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 gün boyunca evde sorunsuz atlattık. Şükür. Test vermeye gittim ve sonuç yine Pozitif geldi.
İşin ilginç yanı filyasyon aramadı ve hayat eve sığarda hala risksizim.
Evdeyim hala çıkmıyorum.
Bu şekilde olursa Tüm Türkiye'de covid kalmaz.

Kendinize dikkat edin arkadaşlar. Etrafınızda covidi yenen varsa yanaşmayın.
Muhtemelen test vermeden normal hayata dönmüştür.
Geçmiş olsun.