SarSeoAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karantina süresinden sonra test verilmez hocam çünkü garanti pozitif çıkarsınız. Bulaştırıcılık 10-12 günden sonra kayboluyor sizin vücudunuzdan çıkmıyor yani Geçmiş Olsun 🤗
Benim kardeşim de covid oldu. 1 hafta karantinada kaldı .Şu an iyi sayılır .2-3 gün önce gidip test yaptı yine pozitif çıktı.Tam olarak hastalıgının geçip geçmediğini yani pozitif mi negatif mi olduğunu anlamak için ne yapmamız gerek yani ne zaman tekrar test yaptırması gerekli sizce ?