• 18-02-2022, 00:13:19
    #10
    konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray üniversitesi hukuk fakültesi türkiyenin en prestijli hukuk fakültelerinden biri değil mi?
    En prestijlisi. Galatasaray Hukuk tartışıldığına inanamıyorum.
  • 18-02-2022, 00:14:12
    #11
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Üniversitesi endüstri mühendisliğinden mezunum. Sen buradaki bazı çok akıllılara bakma, sınava girse ilk 1 milyona giremez gelir burada sana üniversite boş önemli olan çevren, dayın falan filan sallar. Bırak sen bu çomarları

    Galatasaray hukuk bu ülkenin en güzide bölümlerinden kalburüstü öğrenciler buradadır. Birçok arkadaşım oldu hukuk fakültesinde ve hepsi de şu an inanılmaz yerlerde. Hatta birçoğu Avrupa Birliği İnsan Hakları'nda görev alıyorlar.

    Eğer kazanabilirsen geleceğin aşırı parlak. Bunun garantisini veriyorum.

    Buradaki meslek lisesinden 2 yıllık bölüme geçiş yapıp 3-5 ticaret yaoanları dinleme. Fazla mütevazi, cahilden nasihat dinletir bunu da unutma
    Çok teşekkür ederim. Motivasyonumu yükselttiniz, içimi rahatlattınız var olun.
  • 18-02-2022, 00:16:52
    #12
    Değerli büyüklerim şuanki deneme sonuçlarıma göre az çok yapabileceğim sonucu gerek ben gerekse öğretmenlerim tahmin edebiliyor ondan dolayı spesifik bir üniversite vererek soru sorma gereği duydum. Çünkü her şey yolunda gitse de bazen işsizlik, gelecek kaygısı gibi sorunlar çalışma motivasyonunuzu kırabiliyor. Galatasaray hukuk gibi bir üniversiteyi kazanıp böyle bir kaygıya düşer miyim diye sorguladım ve forumdan destek istedim, teşekkürler.
  • 18-02-2022, 00:18:35
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim. Motivasyonumu yükselttiniz, içimi rahatlattınız var olun.
    Bakmayın R10'un tahsil düzeyi oldukça düşüktür. Burada insanlar Boğaziçi, Galatasaray'a bile yaa nolcak önemli olan kendini geliştirmek. Çevren olacak falan sallar. Halbuki kendisi bu üniversitelerin kapısından içeri dahi giremez.

    Ben Galatasaray mezunuyum, işçi bir babanın çocuğuyum ve hiç de çevremiz yoktur. Şu anda uluslararası bir firmanın IT departmanında yöneticiyim güzel kardeşim. Bu firmalara öyle 2 yıllık bölüm mezunu ama kendini R10'da ticaret yaparak geliştirenleri de almıyorlar

    Sen hedefini koy, eğer başarırsan geleceğin çok güzel şekillenecek hatta ülkemizi uluslararası hukukta temsil edeceksin. Galatasaray'ın kadrosunu saymıyorum bile araştırırsın. İlber Ortaylı'dan ders alma imkanın dahi olacak
  • 18-02-2022, 00:21:58
    #14
    konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray olsa bile mi :/ Stajlarımı kaliteli bürolarda yapmak için bir avantaj olur ama değil mi?
    Kendinizi hipodrom da koşan at yerine koydurmak istiyor ve bu konuda kariyer hedefiniz varsa kaliteli bürolarda staj yapmaya odaklanabilirsiniz.

    Ancak Bir Ankara hukuk mezunu olarak size vereceğim tavsiye çevreniz ve yapınız (yüksek baskı altında çalışmaya 7/24 saat ) bu mesleğe uygun değilse kafanızda kurduğunuz tüm senaryolar sizi umutsuzluğa itecektir.

    sabahın 7 sinde ya da gecenin köründe telefonunuz çalacak

    avkat bizim dosya ne oldu
    avkat bizim parayı ne zaman tahsil edecez.
    avkat bu adam koruma kararı var gene kapıma geldi
    ..............

    Dilekçe yazarken telefonunuz çalacak açmayacaksınız ertesi gün azil yiyeceksiniz hem de arayan kişinin dilekçesini yazarken.
    Kazandığınız karşı taraf vekalet ücretini tahsil edince o para benim diye gidip suç duyurusunda bulunacaklar birşey çıkmayacak ancak o kadar işinizin arasında birde ona vakit ayırcaksınız.

    Dosya bulmanız lazım para kazanmak için ama REKLAM bile yapamayacaksınız.

    Eşiniz dostunuz arayacak avukat yiğenim bizim bir sorunumuz var diyip danışıp gidip başka bir meslektaşınıza dosyayı verecek

    Yukarıda yazdıklarım ve 100000 tane daha farklı gerçekliğe hazırsan mutlaka bekliyoruz

    Açık ve net olarak söyleyeyim tekrar oxford, galatasaray , ankara, istanbul vs hukuklardan mezun olman sana direk para kazandırmayacak

    Donanım, ve iş yükünü kaldırıp işi bitirebiliyorsan özelde bile okusan para kazanacaksın
  • 18-02-2022, 00:28:51
    #15
    VivaLawOffice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizi hipodrom da koşan at yerine koydurmak istiyor ve bu konuda kariyer hedefiniz varsa kaliteli bürolarda staj yapmaya odaklanabilirsiniz.

    Ancak Bir Ankara hukuk mezunu olarak size vereceğim tavsiye çevreniz ve yapınız (yüksek baskı altında çalışmaya 7/24 saat ) bu mesleğe uygun değilse kafanızda kurduğunuz tüm senaryolar sizi umutsuzluğa itecektir.

    sabahın 7 sinde ya da gecenin köründe telefonunuz çalacak

    avkat bizim dosya ne oldu
    avkat bizim parayı ne zaman tahsil edecez.
    avkat bu adam koruma kararı var gene kapıma geldi
    ..............

    Dilekçe yazarken telefonunuz çalacak açmayacaksınız ertesi gün azil yiyeceksiniz hem de arayan kişinin dilekçesini yazarken.
    Kazandığınız karşı taraf vekalet ücretini tahsil edince o para benim diye gidip suç duyurusunda bulunacaklar birşey çıkmayacak ancak o kadar işinizin arasında birde ona vakit ayırcaksınız.

    Dosya bulmanız lazım para kazanmak için ama REKLAM bile yapamayacaksınız.

    Eşiniz dostunuz arayacak avukat yiğenim bizim bir sorunumuz var diyip danışıp gidip başka bir meslektaşınıza dosyayı verecek

    Yukarıda yazdıklarım ve 100000 tane daha farklı gerçekliğe hazırsan mutlaka bekliyoruz

    Açık ve net olarak söyleyeyim tekrar oxford, galatasaray , ankara, istanbul vs hukuklardan mezun olman sana direk para kazandırmayacak

    Donanım, ve iş yükünü kaldırıp işi bitirebiliyorsan özelde bile okusan para kazanacaksın
    Hukuk sevdiğim bir alan tek çalışma motivasyonumda bu. Yani masadan kalkmadan 5 6 saat çalışabiliyorsam bunun sebebi her pes ettiğimde Galatasaray üniversitesinin fotoğrafına bakıp motive olup devam etmek. Saydığınız şeylerin farkındayım, okudum çok haklısınız. Fakat günümüzde maalesef mobbing ve zorluk çoğu alanda var hukukta bir tık daha fazla var haksız mıyım? Ama siz büronıza staj için öğrenci alırken toefl sonuçlarına ve eğitim aldığı üniversiteye bakmıyor musunuz? Seçimleriniz bildiği dil sayısı ve üniversite etiketine göre olmuyor mu? Sonuçta staja aldığınız kişiler yeni mezun. Bundan dolayı Galatasarayı istiyorum ileride kendimide geliştirdiğim sürece kendime ve aileme iyi bir hayat sunabilirim diye düşünüyorum. Haklı mıyım? Yoksa her şey çevreye mi bakıyor geldiğimiz durumda?En dürüst cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler.
  • 18-02-2022, 00:30:19
    #16
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakmayın R10'un tahsil düzeyi oldukça düşüktür. Burada insanlar Boğaziçi, Galatasaray'a bile yaa nolcak önemli olan kendini geliştirmek. Çevren olacak falan sallar. Halbuki kendisi bu üniversitelerin kapısından içeri dahi giremez.

    Ben Galatasaray mezunuyum, işçi bir babanın çocuğuyum ve hiç de çevremiz yoktur. Şu anda uluslararası bir firmanın IT departmanında yöneticiyim güzel kardeşim. Bu firmalara öyle 2 yıllık bölüm mezunu ama kendini R10'da ticaret yaparak geliştirenleri de almıyorlar

    Sen hedefini koy, eğer başarırsan geleceğin çok güzel şekillenecek hatta ülkemizi uluslararası hukukta temsil edeceksin. Galatasaray'ın kadrosunu saymıyorum bile araştırırsın. İlber Ortaylı'dan ders alma imkanın dahi olacak

    avukat intiharları - Google'da Ara

    Mesleki olarak bir tecrübeniz yok ama forumun cehaletini takip ediyorsunuz yukarıdaki linkte mesleki zorluklar sebebiyle hayatını kaybeden meslektaşlarımızın 2. sayfada yer alan haberlerine bir göz atın olur mu

    ayrıca "uluslararası hukukta temsil edeceksin. " lafınıza da baya bir güldüm Kim verecek o vekaleti ?
  • 18-02-2022, 00:31:48
    #17
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakmayın R10'un tahsil düzeyi oldukça düşüktür. Burada insanlar Boğaziçi, Galatasaray'a bile yaa nolcak önemli olan kendini geliştirmek. Çevren olacak falan sallar. Halbuki kendisi bu üniversitelerin kapısından içeri dahi giremez.

    Ben Galatasaray mezunuyum, işçi bir babanın çocuğuyum ve hiç de çevremiz yoktur. Şu anda uluslararası bir firmanın IT departmanında yöneticiyim güzel kardeşim. Bu firmalara öyle 2 yıllık bölüm mezunu ama kendini R10'da ticaret yaparak geliştirenleri de almıyorlar

    Sen hedefini koy, eğer başarırsan geleceğin çok güzel şekillenecek hatta ülkemizi uluslararası hukukta temsil edeceksin. Galatasaray'ın kadrosunu saymıyorum bile araştırırsın. İlber Ortaylı'dan ders alma imkanın dahi olacak
    Çok teşekkürler abim, o kadar mutlu ettiniz ki beni. 16 yaşındaki bir kardeşinize umut verdiniz tekrardan teşekkürler
  • 18-02-2022, 00:36:47
    #18
    konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hukuk sevdiğim bir alan tek çalışma motivasyonumda bu. Yani masadan kalkmadan 5 6 saat çalışabiliyorsam bunun sebebi her pes ettiğimde Galatasaray üniversitesinin fotoğrafına bakıp motive olup devam etmek. Saydığınız şeylerin farkındayım, okudum çok haklısınız. Fakat günümüzde maalesef mobbing ve zorluk çoğu alanda var hukukta bir tık daha fazla var haksız mıyım? Ama siz büronıza staj için öğrenci alırken toefl sonuçlarına ve eğitim aldığı üniversiteye bakmıyor musunuz? Seçimleriniz bildiği dil sayısı ve üniversite etiketine göre olmuyor mu? Sonuçta staja aldığınız kişiler yeni mezun. Bundan dolayı Galatasarayı istiyorum ileride kendimide geliştirdiğim sürece kendime ve aileme iyi bir hayat sunabilirim diye düşünüyorum. Haklı mıyım? Yoksa her şey çevreye mi bakıyor geldiğimiz durumda?En dürüst cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler.
    En basit tabirle ruhsatınızı aldığınızda esnaf olacaksınız. Sermayeniz ve ürününüz bilginiz olacak. Yeterli bilgi ve yeteneğe sahipseniz para kazanacaksınız. Aksi halde bir büroda başlayacak çalışıp en fazla 7-10 bin kazanacaksınız.

    1 sene sonrasında bu çalışma şeklinden sıkılıp kendi yolunuza yani büronuza geçeceksiniz. Hipodrom örneği vermemin sebebi At sahibi ( Büro sahibi) parayı at ise sadece havucu alıyor buna ne kadar dayanabilir bir Kul