wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakmayın R10'un tahsil düzeyi oldukça düşüktür. Burada insanlar Boğaziçi, Galatasaray'a bile yaa nolcak önemli olan kendini geliştirmek. Çevren olacak falan sallar. Halbuki kendisi bu üniversitelerin kapısından içeri dahi giremez.

Ben Galatasaray mezunuyum, işçi bir babanın çocuğuyum ve hiç de çevremiz yoktur. Şu anda uluslararası bir firmanın IT departmanında yöneticiyim güzel kardeşim. Bu firmalara öyle 2 yıllık bölüm mezunu ama kendini R10'da ticaret yaparak geliştirenleri de almıyorlar

Sen hedefini koy, eğer başarırsan geleceğin çok güzel şekillenecek hatta ülkemizi uluslararası hukukta temsil edeceksin. Galatasaray'ın kadrosunu saymıyorum bile araştırırsın. İlber Ortaylı'dan ders alma imkanın dahi olacak

avukat intiharları - Google'da Ara

Mesleki olarak bir tecrübeniz yok ama forumun cehaletini takip ediyorsunuz yukarıdaki linkte mesleki zorluklar sebebiyle hayatını kaybeden meslektaşlarımızın 2. sayfada yer alan haberlerine bir göz atın olur mu

ayrıca "uluslararası hukukta temsil edeceksin. " lafınıza da baya bir güldüm Kim verecek o vekaleti ?