Galatasaray olsa bile mi :/ Stajlarımı kaliteli bürolarda yapmak için bir avantaj olur ama değil mi?
Kendinizi hipodrom da koşan at yerine koydurmak istiyor ve bu konuda kariyer hedefiniz varsa kaliteli bürolarda staj yapmaya odaklanabilirsiniz.
Ancak Bir Ankara hukuk mezunu olarak size vereceğim tavsiye çevreniz ve yapınız (yüksek baskı altında çalışmaya 7/24 saat ) bu mesleğe uygun değilse kafanızda kurduğunuz tüm senaryolar sizi umutsuzluğa itecektir.
sabahın 7 sinde ya da gecenin köründe telefonunuz çalacak
avkat bizim dosya ne oldu
avkat bizim parayı ne zaman tahsil edecez.
avkat bu adam koruma kararı var gene kapıma geldi
..............
Dilekçe yazarken telefonunuz çalacak açmayacaksınız ertesi gün azil yiyeceksiniz hem de arayan kişinin dilekçesini yazarken.
Kazandığınız karşı taraf vekalet ücretini tahsil edince o para benim diye gidip suç duyurusunda bulunacaklar birşey çıkmayacak ancak o kadar işinizin arasında birde ona vakit ayırcaksınız.
Dosya bulmanız lazım para kazanmak için ama REKLAM bile yapamayacaksınız.
Eşiniz dostunuz arayacak avukat yiğenim bizim bir sorunumuz var diyip danışıp gidip başka bir meslektaşınıza dosyayı verecek
Yukarıda yazdıklarım ve 100000 tane daha farklı gerçekliğe hazırsan mutlaka bekliyoruz
Açık ve net olarak söyleyeyim tekrar oxford, galatasaray , ankara, istanbul vs hukuklardan mezun olman sana direk para kazandırmayacak
Donanım, ve iş yükünü kaldırıp işi bitirebiliyorsan özelde bile okusan para kazanacaksın