Çok teşekkür ederim. Motivasyonumu yükselttiniz, içimi rahatlattınız var olun.
Bakmayın R10'un tahsil düzeyi oldukça düşüktür. Burada insanlar Boğaziçi, Galatasaray'a bile yaa nolcak önemli olan kendini geliştirmek. Çevren olacak falan sallar. Halbuki kendisi bu üniversitelerin kapısından içeri dahi giremez.
Ben Galatasaray mezunuyum, işçi bir babanın çocuğuyum ve hiç de çevremiz yoktur. Şu anda uluslararası bir firmanın IT departmanında yöneticiyim güzel kardeşim. Bu firmalara öyle 2 yıllık bölüm mezunu ama kendini R10'da ticaret yaparak geliştirenleri de almıyorlar
Sen hedefini koy, eğer başarırsan geleceğin çok güzel şekillenecek hatta ülkemizi uluslararası hukukta temsil edeceksin. Galatasaray'ın kadrosunu saymıyorum bile araştırırsın. İlber Ortaylı'dan ders alma imkanın dahi olacak