• 16-02-2022, 23:47:28
    #37
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağında a-101 açıldı solunda Bim açıldı - çaprazında Şok market - bu ortada kaldı. Günde benim gibi 2-3 mahleli anca gidiyor bende bilerek gidiyorum garibandır bunların arasında ezilmesin bari faydamız olsun diye ama inan haketmiyorlar. Kabahat bizdeki halen iyi niyet düşünüyoruz her durumda mahalle esnafı hayır görsün istiyoruz ama düşünmemek gerekiyormuş. Kesinlikle dediğiniz gibi onlardanaz değiller…
    Bu ulkede ne kazik yediysem kucuk esnaftan yedim. Cogundan adam olmaz
  • 16-02-2022, 23:49:39
    #38
    Günlük KDV indirimi güzel, en azından bir şeydir. Ama bir şey birkaç günlük. Kalan 360 gün boyunca sürekli artacak ki her şey yine?
    Geçen seneki fiyatlara dönmediği sürece yaşamak bize haram oldu resmen.
    Hadi ben tekim, 3-4 kişi aileler ne yapıyor vallahi insanın huzuru kaçtı mı elinde başka bir şeyi kalmıyor.