Sağında a-101 açıldı solunda Bim açıldı - çaprazında Şok market - bu ortada kaldı. Günde benim gibi 2-3 mahleli anca gidiyor bende bilerek gidiyorum garibandır bunların arasında ezilmesin bari faydamız olsun diye ama inan haketmiyorlar. Kabahat bizdeki halen iyi niyet düşünüyoruz her durumda mahalle esnafı hayır görsün istiyoruz ama düşünmemek gerekiyormuş. Kesinlikle dediğiniz gibi onlardanaz değiller
Bu ulkede ne kazik yediysem kucuk esnaftan yedim. Cogundan adam olmaz