Günlük KDV indirimi güzel, en azından bir şeydir. Ama bir şey birkaç günlük. Kalan 360 gün boyunca sürekli artacak ki her şey yine?
Geçen seneki fiyatlara dönmediği sürece yaşamak bize haram oldu resmen.
Hadi ben tekim, 3-4 kişi aileler ne yapıyor vallahi insanın huzuru kaçtı mı elinde başka bir şeyi kalmıyor.