• 12-02-2022, 20:03:49
    #10
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Eskiden - rep verdi şikayetleri ile uğraşıyorduk.
    Şimdi de müşterim olmadığı halde beğenmeme gönderdi şikayetleri ile uğraşırız.

    Beğenmeyen okumayabilir. Hatta ısrar ederse konudan da banlayabiliriz.
  • 12-02-2022, 20:03:54
    #11
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı beğenmeyince, beğenmemiş oluyorlar zaten?
    kimin beğenmediği bilinsin istiyordum hocam veya niye beğenmediği
  • 12-02-2022, 20:06:34
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimin beğenmediği bilinsin istiyordum hocam veya niye beğenmediği
    Oooo bir de beğenmeme açıklaması girilebilirse tam cümbüş olur.
  • 12-02-2022, 20:07:07
    #13
    Youtube bile beğenmeme butonunu kaldırdı. Burada işler karışır
  • 12-02-2022, 20:08:06
    #14
    R10'da sıkıntı yaratacak bir özellik olur,gelmemeli.

    Konuya 1 puan verildiği için tartışmalar yaşanıyor,beğenmeme başlı başına bir sorun olur. Sevmediysen okumayabilirsin.
  • 12-02-2022, 20:09:39
    #15
    aslında güzel olur, ticari konularda olmazsa
  • 12-02-2022, 20:09:45
    #16
    Bütün ümidim gençliktedir
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondan sonra da gelsin 2000'lerdeki -rep tartışmalarının benzerleri. Bence gerek yok, beğenmediğin konuyu okumama özgürlüğüne sahipsin.
    Aynen böyle olur. Şu an bile 1 yıldız verdi diye şikayet konuları açılıyor. Beğenmeme butonu gelse konuların önünü alamayız, bize de acıyın
  • 12-02-2022, 20:11:04
    #17
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen böyle olur. Şu an bile 1 yıldız verdi diye şikayet konuları açılıyor. Beğenmeme butonu gelse konuların önünü alamayız, bize de acıyın
    sözümü geri aldım hocam bölüm yetkilisi silerse konuyu sevinirim
    • Yeniceri
    Yeniceri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-02-2022, 21:09:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Forumda olmaz. Ancak Q_A- reddit benzeri platformlarda iyi kullanılırsa işe yarar. Yapay zeka veya algoritma destekli olursa faydası görülür.

    Ancak forumda yeni fonksiyon önerileri bile linç girişimine maruz bırakabilir.
    ben bir öneri yapmıştım buna benzer bir yorum gelmişti. Yeter ülen forumdan daha ne bekliyonuz gibisinden...
    Görünüşte belli olmasa bile forumda çokça fonksiyon eklenmiş.