Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen böyle olur. Şu an bile 1 yıldız verdi diye şikayet konuları açılıyor. Beğenmeme butonu gelse konuların önünü alamayız, bize de acıyın
sözümü geri aldım hocam bölüm yetkilisi silerse konuyu sevinirim