Konu
R10 Forum'a Beğenmeme Butonu Önerisi..!
12-02-2022, 20:11:04
#17
Misafir
Yeniceri adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynen böyle olur. Şu an bile 1 yıldız verdi diye şikayet konuları açılıyor. Beğenmeme butonu gelse konuların önünü alamayız, bize de acıyın
sözümü geri aldım hocam
bölüm yetkilisi silerse konuyu sevinirim