Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ondan sonra da gelsin 2000'lerdeki -rep tartışmalarının benzerleri. Bence gerek yok, beğenmediğin konuyu okumama özgürlüğüne sahipsin.
Aynen böyle olur. Şu an bile 1 yıldız verdi diye şikayet konuları açılıyor. Beğenmeme butonu gelse konuların önünü alamayız, bize de acıyın