Konu
R10 Forum'a Beğenmeme Butonu Önerisi..!
12-02-2022, 20:08:06
#14
ademakcan
R10'da sıkıntı yaratacak bir özellik olur,gelmemeli.
Konuya 1 puan verildiği için tartışmalar yaşanıyor,beğenmeme başlı başına bir sorun olur. Sevmediysen okumayabilirsin.