Eskiden - rep verdi şikayetleri ile uğraşıyorduk.
Şimdi de müşterim olmadığı halde beğenmeme gönderdi şikayetleri ile uğraşırız.

Beğenmeyen okumayabilir. Hatta ısrar ederse konudan da banlayabiliriz.