Anket Yurtdışında Nerde Okurdunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 38
Yurtdışında Nerde Okurdunuz?
America: New Jersey
%55,26 (21 Oy)
Australia: Sidney
%44,74 (17 Oy)
  • 02-02-2009, 00:44:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    yarın danışmanlık şirketiyle görüşmeye gideceğim.
    Yurtdışında universite okumayı planlıyorum.

    Forumdakilerden bir fikir almak istiyorum aynı zamanda sizinde sormak istedikleriniz varsa, danışıp sorularınızı cevaplıyabilirim.
    bknz: sorular

    benim universiteyi okumak istediğim yer hakkında kararsızlıklarım var.
    Aslında birçok yönden Sidney (Australia) istiyorum fakat Australia ingilizcesi kapmak istemiyorum. Amerikan aksanı tercih ederim. bu sebeple New Jersey (America) olarak seçmeyide düşünmüyorum değilim. Ancak amerikanında bir eksisi biraz daha pahalı olması, dolar kuru vs.. ama yinede America işte insanı çekiyor.
  • 02-02-2009, 00:46:52
    #2
    şimdi bizim oylıyacağımız yere göremi gidecen sen
  • 02-02-2009, 00:48:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence gidip gören veya oralarda yaşayanlara sormak en mantıklısı
  • 02-02-2009, 00:58:13
    #4
    hayır sadece fikir almış olucam.
    birde forumda yurtdışında universite okumak isteyenler varsa, söylesinler, soruları varsa sorsunlar.. yarın görüşüp iletirim.
    zaten görüştükden sonra foruma bi konu açıcam. aldığım bilgilerimi ileticek.
  • 02-02-2009, 01:08:00
    #5
    ayıp olmasın bi tanesini işaretledim o kadar konuya girdik
  • 02-02-2009, 01:13:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Eğitim kalitesini okulların geçmişini vs araştırman lazım okumaya gidiyorsan bana göre.
  • 02-02-2009, 01:28:59
    #7
    Benim bikaç sorum olucak:
    1-Gidilen yerde konaklama nasıl oluyor.Yurtlarda mı kalınıyor? Yeme içme vs. nasıl düzenleniyor?
    2-Okul günde kaç saat ve hangi günler?
    3-Okul dışındaki normal yaşantıda iş bulmak için referans gösterebiliyorlar mı? Çünkü ortamı bilmeden iş arayamayız değil mi..
    4-Ödenecek ücretin fiyat aralığı nedir? Hangi bölümler ne kadar?
    5-İstenildiği zaman okuldan izil alınıp Tr'te dönülebilir mi?
    ...aklıma geldikçe yazarım gecenin ilerleyen dk.larında..
    ---
    Benim fikrimi sorarsan tabikide ABD..
  • 02-02-2009, 01:29:10
    #8
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi bizim oylıyacağımız yere göremi gidecen sen
    Doomsday'in geleceği bizim ellerimizde
    İlyas halk oylamasına sun
  • 02-02-2009, 01:31:10
    #9
    yarın bunları detaylı konuşacağım. ayrıca nisanda genel bi konferans varmış, bütün universitelerin tanıtımının fln yapıldığı bir konferans. onada katılacağım zaten.

    ben universite'den çok yerleşim alanını göz önüne alıyorum.
    çünkü belki geri dönmeyebilirim , dönecek olsam bile 5 yılım orda geçecek.
    hayatıma bir nevi yön verecek.
    Ayrıca birçok özel sektörde önemli olan işi bilmek. kimse nerden diploma aldın mı diye sormuyor. diploman varmı? var. verilen işi yapabiliyor musun? evet. bu kadar
    şuandaki staj yerimle vs.. konuşmalarımdada bu cevapları aldım. bilgi işlem bölümünde yurtdışında okumuş bir abi var. ayrıca bir arkadaşımda yurt dışında okuyor şuan. vs.vs.
    yani bilgi almaya çalışıyorum elimden geldiğince.