yarın bunları detaylı konuşacağım. ayrıca nisanda genel bi konferans varmış, bütün universitelerin tanıtımının fln yapıldığı bir konferans. onada katılacağım zaten.

ben universite'den çok yerleşim alanını göz önüne alıyorum.
çünkü belki geri dönmeyebilirim , dönecek olsam bile 5 yılım orda geçecek.
hayatıma bir nevi yön verecek.
Ayrıca birçok özel sektörde önemli olan işi bilmek. kimse nerden diploma aldın mı diye sormuyor. diploman varmı? var. verilen işi yapabiliyor musun? evet. bu kadar
şuandaki staj yerimle vs.. konuşmalarımdada bu cevapları aldım. bilgi işlem bölümünde yurtdışında okumuş bir abi var. ayrıca bir arkadaşımda yurt dışında okuyor şuan. vs.vs.
yani bilgi almaya çalışıyorum elimden geldiğince.