Benim bikaç sorum olucak:
1-Gidilen yerde konaklama nasıl oluyor.Yurtlarda mı kalınıyor? Yeme içme vs. nasıl düzenleniyor?
2-Okul günde kaç saat ve hangi günler?
3-Okul dışındaki normal yaşantıda iş bulmak için referans gösterebiliyorlar mı? Çünkü ortamı bilmeden iş arayamayız değil mi..
4-Ödenecek ücretin fiyat aralığı nedir? Hangi bölümler ne kadar?
5-İstenildiği zaman okuldan izil alınıp Tr'te dönülebilir mi?
...aklıma geldikçe yazarım gecenin ilerleyen dk.larında..
---
Benim fikrimi sorarsan tabikide ABD..