Anket Yurtdışında Nerde Okurdunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 38
Yurtdışında Nerde Okurdunuz?
America: New Jersey
%55,26 (21 Oy)
Australia: Sidney
%44,74 (17 Oy)
  • 02-02-2009, 01:55:46
    #10
    Amerikadaki egitim masraflarını karşılayacak yüklü bütceniz varsa tabiki Amerika.

    Ama.. Avustralya da yaşamak için çok güzel bir yer..
  • 02-02-2009, 02:04:17
    #11
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikadaki egitim masraflarını karşılayacak yüklü bütceniz varsa tabiki Amerika.

    Ama.. Avustralya da yaşamak için çok güzel bir yer..
    Çalışılarakta karşılanabilir masrafların belli bi kısmı aslında çokta büyütmemek gerek kafada..
  • 02-02-2009, 03:02:38
    #12
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tabi ki Amerika derim hele ki dil içinse.
  • 02-02-2009, 03:24:51
    #13
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışılarakta karşılanabilir masrafların belli bi kısmı aslında çokta büyütmemek gerek kafada..
    bu konuyu araştırdım, yarın biraz daha detayına gireceğim.
    sonuçları vs.. komple geniş olarak anlatacağım forumda.

    ancak en az 1 yıl hazır para yemeniz gerektiğini unutmamalısınız.
    ondan sonraki yıllardada sadece ek gelir elde etmiş olabilirsiniz.
    çünkü çoğu yabancı ülkede çalışma sınırı var.
    Öğrenci olarak gidildiğinde haftada 20 saat yasal çalışma izniniz bulunuyor.
    saati 9-14$ arasında değişiyor. bu işlerin çoğu vasıfsız elemanlara verilebilecek işler. öğrencilere uygun. saati 10$lık bir iş bile yapsanız, 20 saatten haftada 200$ ayda ise 800$ eder.

    Ancak buna güvenmemeniz gerekli. hazır parayla gitmeniz gerek.
    (tatillerdeki çalışma imkanında vs bahsedeceğim.)
  • 02-02-2009, 07:46:42
    #14
    Bence dili sorun etmemelisin sen sonuçta orada 4 yıl kalacaksın ingilizcen müthiş olacak bundan sonrası bence en kolayı olur zaten büyük bir fark olduğunu zannetmiyorum. Benim bildiğim dil için en başta ingiltere gelir aslında hem yakındır hem yardımcı olacak çok sayıda insan bulabilirsin
  • 02-02-2009, 08:48:55
    #15
    Amerikaya giden arkadaşlarım oldu work& travel ile.
    Gidenlerin bi kısmı memnun bi kısmı memnun değil.Dil konusunda hiç biri memnun kalmamış.Para konusunda büyük çogunluğu memnun.Farklı dil felan konuştuklarını söylüyorlar.Yani bizim okullarda konuştuğumuz öğrendiğimiz ingilizceyle alakası yok diyorlar.ilyas hocam ben yinede sizi yanlış yönlendirmeyeyim.Siz biraz daha araştırma yapın gerekenleri burada bizimle paylaşırsınız.
    sizin için hayırlısı olsun.
  • 02-02-2009, 09:26:58
    #16
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Macera dolu Amerika .. Amerika .. Amerikaaaa
    **

    Amerikan şivesini öğrenirsin n'yapacaksın Sidney'de kanguruların arasında
  • 02-02-2009, 11:02:26
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Australia: Sidney
  • 02-02-2009, 12:51:43
    #18
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuyu araştırdım, yarın biraz daha detayına gireceğim.
    sonuçları vs.. komple geniş olarak anlatacağım forumda.

    ancak en az 1 yıl hazır para yemeniz gerektiğini unutmamalısınız.
    ondan sonraki yıllardada sadece ek gelir elde etmiş olabilirsiniz.
    çünkü çoğu yabancı ülkede çalışma sınırı var.
    Öğrenci olarak gidildiğinde haftada 20 saat yasal çalışma izniniz bulunuyor.
    saati 9-14$ arasında değişiyor. bu işlerin çoğu vasıfsız elemanlara verilebilecek işler. öğrencilere uygun. saati 10$lık bir iş bile yapsanız, 20 saatten haftada 200$ ayda ise 800$ eder.

    Ancak buna güvenmemeniz gerekli. hazır parayla gitmeniz gerek.
    (tatillerdeki çalışma imkanında vs bahsedeceğim.)
    Yasal çalışma izninin dışında da çalışarak para kazanmak zor değil. Geceleri barlarda çalışılabilir..Bu konuda pek sıkı denetimin olmadığını duymuştum.Fakat en iyisi legal yollar tabikide.Ama dediğin gibi cüzdanıda boş götürmek olmaz oralara