Amerikaya giden arkadaşlarım oldu work& travel ile.
Gidenlerin bi kısmı memnun bi kısmı memnun değil.Dil konusunda hiç biri memnun kalmamış.Para konusunda büyük çogunluğu memnun.Farklı dil felan konuştuklarını söylüyorlar.Yani bizim okullarda konuştuğumuz öğrendiğimiz ingilizceyle alakası yok diyorlar.ilyas hocam ben yinede sizi yanlış yönlendirmeyeyim.Siz biraz daha araştırma yapın gerekenleri burada bizimle paylaşırsınız.
sizin için hayırlısı olsun.