Bence dili sorun etmemelisin sen sonuçta orada 4 yıl kalacaksın ingilizcen müthiş olacak bundan sonrası bence en kolayı olur zaten büyük bir fark olduğunu zannetmiyorum. Benim bildiğim dil için en başta ingiltere gelir aslında hem yakındır hem yardımcı olacak çok sayıda insan bulabilirsin