hayır sadece fikir almış olucam.
birde forumda yurtdışında universite okumak isteyenler varsa, söylesinler, soruları varsa sorsunlar.. yarın görüşüp iletirim.
zaten görüştükden sonra foruma bi konu açıcam. aldığım bilgilerimi ileticek.