• 08-02-2022, 12:54:47
    #1
    Merhaba,
    Öncelikle SosyoFun Sosyal Medya Ajansı olarak tüm müşterilerimize ihtiyaçlarına yönelik kolaylık sağlayabilmek adına elimizden geleni yaptığımızı, yaşanan aksaklıklar için de kimsenin adını kirletmek istemediğimizi belirtmek isteriz.
    Tarafımızın yaşadığı, bizleri belirsizlik içerisinde bırakan bazı konular var ve bu konuda fikirlerinize ihtiyacımız var.
    Olayları kısaca özet geçelim;

    1. Bir süredir WhatsApp üzerinden, bağlantı ve ödeme şeklinde çalıştığımız bir müşterimiz var. Son yapılan iş için aciliyet belirttiğinden siparişin ulaştığı gecenin sabahında iş tamamlandı. Yaklaşık 5 gündür ödeme mesajına olumlu bir dönüş yapmıyor, son mesaj için hiçbir şekilde dönüş sağlamamış. En başta "R10 Trader'a bakabileceğimizi" belirten arkadaşımız R10'un eski bir üyesi.

    2. Bir hizmet ihtiyacı olan müşterimize, ihtiyacı olan hizmete dair dilerse panelden sipariş girmesi yerine siparişlerini toplu olarak bizlere iletebileceğini, kendisine yardımcı olabileceğimizi dile getirdik. Yine de panel üzerinden işlem yapmış ve satın aldığı hizmetin açıklamasında "Düşüş olabilir" yazmasına rağmen kendi seçimine göre alışveriş yaptığı servislerden yaşadığı düşüşler için "Hizmetten pek memnun kalmadım." şeklinde açıklama yaptı. Sonrasında siparişlerini biz almaya başladık, ilk siparişte yaşanan düşüş için ücret almayıp sadece kalan kısım için ücret aldık. Arkasından verdiği siparişin ödemesini gerçekleştirmedi. İlgili arkadaşımız R10'un eski bir üyesi.

    3. Tarafımıza yakın bir zamanda ulaşıp tanıtım hizmetleri için ciddi bir aciliyeti olduğunu beyan eden, bu doğrultuda da ödemenin birkaç gün içinde kesinlikle yapılacağını ve işe başlanması gerektiğini beyan eden müşterimiz için elimizde mevcut olan, ciddi bir aciliyeti bulunmayan işi durdurup 2 editör arkadaşımız, 2 sosyal medya servis yetkilisi ve 1 grafik tasarım yetkilisi arkadaşımız ile müşterimizin işini başlattık. Pazar günü gelmesi ve hızlıca tanıtım kanalları için yapılması gereken ödeme gelmedi, Pazartesi de "Banka sorunları" gibi bir nedenden ödeme alınamadı. İşin bir kısmı hazırlanmış, tarafımızdan 2250 TL "Kapora ödemesi" olarak bir ödeme sağlanmıştı. Bugün yapılan görüşmede işin kesin yapılması gerektiği, ödemenin en kısa sürede halledileceği beyan edildi. İlgili arkadaşımız R10'un eski bir üyesi.

    Bu tür birçok sorun mevcut, ancak diğerlerini konuya eklersek liste oldukça uzayacaktır. İlgili arkadaşlar için teker teker şikayet konuları da açılabilirdi, ancak bunu yapıp müşterilerimizin adını kirletmek ve profesyonelliğimizi zedelemek istemiyoruz. Bu kişi ve kurumların tamamı avukata bilgi verilmesi dahilinde ücret ne olursa olsun bizlerin zamanını harcadığına dayanarak yasal işlemlere de tabii tutulabilir, ancak kendilerine tolerans gösteriyoruz.

    Sizler, bu tarz durumlarda nasıl ilerliyorsunuz?
  • 08-02-2022, 12:56:00
    #2
    Hiç sorun yaşamıyorum , parayı alıp düdüğü veriyorum
  • 08-02-2022, 12:58:28
    #3
    duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sorun yaşamıyorum , parayı alıp düdüğü veriyorum
    Dur daha yeni gelmişsin, ne ara düdüğü vermeye başladın.
    • ZEDILOX
    • constantine38
    constantine38 ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 08-02-2022, 12:59:16
    #4
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 08-02-2022, 13:00:25
    #5
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süredir halimiz bu şekilde.
  • 08-02-2022, 13:13:43
    #6
    Sosyal medya sektöründe de 3 sitem var. Forum üzerinde bu sektörde aktif hizmet vermesem bile başkalarından öğrenip pm ile iş verenler oluyor.

    1. Kural; Ödeme gelmeden ürün veya hizmet satışı yapmıyorum.
    2. Kural; WP üzerinden satışları neredeyse sonlandırdık. Çok yoğun talep geliyor ödemeler takip edilemiyor vs. birde bir ekip olarak işlem yapılamıyor. D0landırıcılık için veya sohbet etmeye gelen bir kitlede mevcut bunların arasında müşteriye ulaşmakta zor. Bunun yerine daha çok canlı destek daha avantajlı oluyor (24 saat aktif bir düzen kurulursa)
    3. Kural ödeme işlemi gelmeme durumu varsa bir kısmını ön ödeme alacaksınız (zararınız olmayacak kadarı).

    Acelesi olan müşteri siparişini geçer veya ödemesini yapar hızlandırmak için iletişime geçer. Ticaret bu hizmet veriliyorsa ödeme gelmeden ciddi olarak işleme alınmaz. Yani ne kadar işi yapan ciddiye almak isterse istesin ödeme gelince psikolojik açıdan sorumluluk yüklenmiş oluyor ve iş daha çok takip ediliyor.
  • 08-02-2022, 13:21:04
    #7
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medya sektöründe de 3 sitem var. Forum üzerinde bu sektörde aktif hizmet vermesem bile başkalarından öğrenip pm ile iş verenler oluyor.

    1. Kural; Ödeme gelmeden ürün veya hizmet satışı yapmıyorum.
    2. Kural; WP üzerinden satışları neredeyse sonlandırdık. Çok yoğun talep geliyor ödemeler takip edilemiyor vs. birde bir ekip olarak işlem yapılamıyor. D0landırıcılık için veya sohbet etmeye gelen bir kitlede mevcut bunların arasında müşteriye ulaşmakta zor. Bunun yerine daha çok canlı destek daha avantajlı oluyor (24 saat aktif bir düzen kurulursa)
    3. Kural ödeme işlemi gelmeme durumu varsa bir kısmını ön ödeme alacaksınız (zararınız olmayacak kadarı).

    Acelesi olan müşteri siparişini geçer veya ödemesini yapar hızlandırmak için iletişime geçer. Ticaret bu hizmet veriliyorsa ödeme gelmeden ciddi olarak işleme alınmaz. Yani ne kadar işi yapan ciddiye almak isterse istesin ödeme gelince psikolojik açıdan sorumluluk yüklenmiş oluyor ve iş daha çok takip ediliyor.
    Merhaba,
    Söylediklerinize katılıyoruz, hepsinde haklısınız. Bizler de sunacağımız hizmetlerde zaman zaman aksaklıklar yaşayabiliyoruz, bu nedenle tüm müşterilerimizin yaşayabilecekleri olumsuzluklara saygımız ve sabrımız var. Canlı destek ve iki ayrı WhatsApp Destek numarası üzerinden, günlük yaklaşık 20 saatlik bir akıcı destek hizmeti sunuluyor. Hiç kimsenin sorusunu yanıtsız bırakmıyoruz, bazen saatlerce tek bir müşteri ile görüşüyoruz ve sonunda mesaja cevap alınamıyor. Bazı müşterilerimizin R10'da 10 yıllık bir geçmişi oluyor, teyit sonrası bizlerin üyeliğinin henüz 5 aylık olmasını da göz önünde bulundurarak bizleri ciddi bir zarara uğratmayacak, muhasebe açısından işlerimizi aksatmayacak siparişlerini sonradan ödemeli olarak işleme alıyoruz. Her ne kadar tüm detaylara dikkat ediyor olsak da, günün sonunda ne yazık ki "Hiçbir şeyden memnun olmayan müşteriler" , "Sırf ücret ödediği için tarafımızı kötüleyen müşteriler" , "Ödeme için bizleri saatlerce, bazen günlerce bekletip işimizi aksatan müşteriler" oluyor.
  • 08-02-2022, 16:28:13
    #8
    her konu maddesinde ısrarla belirtmişsiniz : ilgili arkadaşımız r10 da eski bir üye diye. o eski bir üyenin ticaret yol yordamı bilmesi gerektiğini düşünüyorum. sizde eski bir üye diye güvenmişsinizki para almadan iş yapmışsınız.
  • 08-02-2022, 16:33:13
    #9
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her konu maddesinde ısrarla belirtmişsiniz : ilgili arkadaşımız r10 da eski bir üye diye. o eski bir üyenin ticaret yol yordamı bilmesi gerektiğini düşünüyorum. sizde eski bir üye diye güvenmişsinizki para almadan iş yapmışsınız.
    Merhaba,
    yanıtınız için teşekkürler. Çoğu eski üyelik sahibi arkadaşımız "Eski bir üye" olduğunu ve "Trade puanı fazlalığını" ısrarla bizlere gösterdiğinden her maddede altını çizmek istedik. Belki, bu imayı kendileri de görmüş ve "Eski bir üye, profili trade ile dolu üye" olmasına rağmen yaşananları hatırlamış olabilirler, ki umudumuz o yönde.
    • eyefive5
    eyefive5 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.