eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her konu maddesinde ısrarla belirtmişsiniz : ilgili arkadaşımız r10 da eski bir üye diye. o eski bir üyenin ticaret yol yordamı bilmesi gerektiğini düşünüyorum. sizde eski bir üye diye güvenmişsinizki para almadan iş yapmışsınız.
Merhaba,
yanıtınız için teşekkürler. Çoğu eski üyelik sahibi arkadaşımız "Eski bir üye" olduğunu ve "Trade puanı fazlalığını" ısrarla bizlere gösterdiğinden her maddede altını çizmek istedik. Belki, bu imayı kendileri de görmüş ve "Eski bir üye, profili trade ile dolu üye" olmasına rağmen yaşananları hatırlamış olabilirler, ki umudumuz o yönde.