• 08-02-2022, 17:04:41
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dur daha yeni gelmişsin, ne ara düdüğü vermeye başladın.
    , ben bu forum için konuştuğumu belirtmedim.
  • 08-02-2022, 18:38:41
    #11
    Maalesef web işlerinde müşteriler konu hizmet olunca esip gürlüyor, paraya gelince sessizliğe bürünüyor. Zaten işler kesat, müşteri kaçmasın diye kolaylık yapayım diyorsunuz ama maalesef suistimal ediliyor. Aynı dertten bende muzdaribim. Müşteri bir kaç haftadır ha bugün ha yarın deyip ödemeyi geçiştirdi. Hal bu ki hizmeti verdim hatta ayarlarını bile yaptım. Cumartesi diye sözleştik ama o günden beridir ses yok. Dün karantinadayım çıkınca halledelim dedi. Pek ümitli değilim ama bakalım. Olmadı fatura kesip yollayacağım artık. Bir daha da tövbe.
  • 08-02-2022, 18:45:22
    #12
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef web işlerinde müşteriler konu hizmet olunca esip gürlüyor, paraya gelince sessizliğe bürünüyor. Zaten işler kesat, müşteri kaçmasın diye kolaylık yapayım diyorsunuz ama maalesef suistimal ediliyor. Aynı dertten bende muzdaribim. Müşteri bir kaç haftadır ha bugün ha yarın deyip ödemeyi geçiştirdi. Hal bu ki hizmeti verdim hatta ayarlarını bile yaptım. Cumartesi diye sözleştik ama o günden beridir ses yok. Dün karantinadayım çıkınca halledelim dedi. Pek ümitli değilim ama bakalım. Olmadı fatura kesip yollayacağım artık. Bir daha da tövbe.
    Geçmiş olsun,
    En kısa zamanda ödemenizi tahsil edebilmeniz dileği ile.
    Bizler artık kendileri hakkında şikayet konusu açarak ve büyük ödemeler için avukatımız ile görüşerek hareket edeceğiz, anlayacakları her türlü açıklama yapılmasına rağmen bir sonuç yok.
    Şu anda "İş aciliyeti" şeklinde ulaşarak bir an önce işe başlamamızı rica eden müşterimizin talebinden sonra 6 kişilik ekibi tabiri caiz ise seferber ettik, mevcut işimizi yarım bırakıp askıya aldık. Sunulacak hizmet için herkes üç gündür arı gibi çalışıyor, gerekli yerlere işin hızlıca tamamlanabilmesi adına kapora şeklinde ödemeler yapıldı, ancak kendisi hala "Bugün kesin hallolur." , "Bankada sorun çıktı." , "İşi iptal etmeyelim lütfen, sorunu çözeceğim." şeklinde geçiştirmelerde ve biz elimizde yapılmış yarım bir işle, ikisi aynı anda yürümeyeceği için askıya aldığımız işle, yapılan kapora mahiyetindeki ödemeyle kendisini bekliyoruz.
    Bundan böyle ne yazık ki, "Eski üyeyim." , "Sizden daha eski üyeliğim var." , "Trade sayımıza bakabilirsiniz." şeklinde yaklaşımlarda bulunanları direkt olarak engellemeyi düşünüyoruz.
    • constantine38
    constantine38 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-02-2022, 19:03:24
    #13
    sosyofun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun,
    En kısa zamanda ödemenizi tahsil edebilmeniz dileği ile.
    Bizler artık kendileri hakkında şikayet konusu açarak ve büyük ödemeler için avukatımız ile görüşerek hareket edeceğiz, anlayacakları her türlü açıklama yapılmasına rağmen bir sonuç yok.
    Şu anda "İş aciliyeti" şeklinde ulaşarak bir an önce işe başlamamızı rica eden müşterimizin talebinden sonra 6 kişilik ekibi tabiri caiz ise seferber ettik, mevcut işimizi yarım bırakıp askıya aldık. Sunulacak hizmet için herkes üç gündür arı gibi çalışıyor, gerekli yerlere işin hızlıca tamamlanabilmesi adına kapora şeklinde ödemeler yapıldı, ancak kendisi hala "Bugün kesin hallolur." , "Bankada sorun çıktı." , "İşi iptal etmeyelim lütfen, sorunu çözeceğim." şeklinde geçiştirmelerde ve biz elimizde yapılmış yarım bir işle, ikisi aynı anda yürümeyeceği için askıya aldığımız işle, yapılan kapora mahiyetindeki ödemeyle kendisini bekliyoruz.
    Bundan böyle ne yazık ki, "Eski üyeyim." , "Sizden daha eski üyeliğim var." , "Trade sayımıza bakabilirsiniz." şeklinde yaklaşımlarda bulunanları direkt olarak engellemeyi düşünüyoruz.
    Sağol hocam inşallah siz de kısa zamanda tahsil edersiniz.

    Zaten sorun çıktı, yoğunum, mutlaka halledeceğim deniliyorsa kesin ödeme yapılmayacaktır. Samimi de olmuyorlar. Yalan dolan. Ya başına bir iş geldi ise ararsın yada mesaj atarsın, karşıda ki eşek değil illa ki halden anlar. Sen koşturuyorsun arkasında. Ama aldığı hizmette de bir eksiklik çıksın aman yarabbi sanki kul yapısı değil Parasını verdik demeye başlıyorlar.

    Bundan sonra garanti de olsa ödeme almadan işe koyulmayacağım. Siniri stresi ayrı bir dert parasını geçtim.