Maalesef web işlerinde müşteriler konu hizmet olunca esip gürlüyor, paraya gelince sessizliğe bürünüyor. Zaten işler kesat, müşteri kaçmasın diye kolaylık yapayım diyorsunuz ama maalesef suistimal ediliyor. Aynı dertten bende muzdaribim. Müşteri bir kaç haftadır ha bugün ha yarın deyip ödemeyi geçiştirdi. Hal bu ki hizmeti verdim hatta ayarlarını bile yaptım. Cumartesi diye sözleştik ama o günden beridir ses yok. Dün karantinadayım çıkınca halledelim dedi. Pek ümitli değilim ama bakalım. Olmadı fatura kesip yollayacağım artık. Bir daha da tövbe.