her konu maddesinde ısrarla belirtmişsiniz : ilgili arkadaşımız r10 da eski bir üye diye. o eski bir üyenin ticaret yol yordamı bilmesi gerektiğini düşünüyorum. sizde eski bir üye diye güvenmişsinizki para almadan iş yapmışsınız.