Sanırım çalıştığım işten istifa edeceğim..
55
●4.678
- 03-02-2022, 20:47:06Ben de kendi işini yspma kanaatindeyim. Ama ne satman gerekir bilmiyorum. Burada da geçimini sağlayanları bile duydum. 👍
- 03-02-2022, 20:51:55Kullanamıyorum hocam benden başka adam olmadığı için 1 gün izin bile kullanamıyorum. Muhtemelen izinlerin de ücretini vereceklerBetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2022, 21:00:43Senin burada hatan kıza yardım etmek olmuş ve cezasını çekmişsin.
Patron unutur salla gitsin. Kimseye yardım etme yük alırsın. - 03-02-2022, 21:02:41Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWelcome to Kayseri.BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir Kayseri'li olarak buraya gelip de aman ne güzel memleket burada kalayım diyeni görmedim. Ne askerlik yapan ne üniversite okuyanda. Bu kadar düz ayak ve muazzam bir kent maalesef bazıları yüzünden çekilmez hale getiriliyor.
Bazı arkadaşlar ben anlamıyorum de kendi işini yap demişler ama burada işveren birden fazla işi yapmanı bekler. Yapmazsan ne iş yapıyor ki zaten diye küçümser, en ufak bir hatanda hemen işten çıkarmaya çalışır. Bilmez ki o adamdan daha iyi o işi yapabilen yok. İşçi elinin kiridir. İyi bir şey yaparsın faydasına olur o Allah'tan ama hata yaparsın o senden gelir.
O yüzden hocam sabır da bir yere kadar. Bulabiliyorsan derhal başka bir iş bul ve hemen çık oradan. Öyle adamlara ekmek yedirme. - 03-02-2022, 21:04:58Ben işimden gayet memnumdum ama insanlar tiksindiriyor maalesef. Böylelerin yatacak yeri yok ne diyeyim. Sonucu göreceğiz birkaç günden.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2022, 21:11:28En basitinden yer bile silsen kafan rahat olmazsa o dünyanın en zor işi gelir sana hocam. O yüzden imkanın varsa başka işe bak. Şu anda onlar senin kıymetini anlayamıyor, anlamaları için işten çıkman lazımneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geri dönmemek üzere.
Benzer bir olay askerde de başıma geldi. Benden önceki yazıcı her işlerine koşmuş. Emir dahi yazıyormuş ama bana 1-2 saat bile öğretmeden adam ameliyat oldu ve gitti. Bende müneccim miyim? Öğreten kimse yok nereden bileceğim? İyi kötü yapa yapa öğrendim ama bilgisayara oturmadım. Zaten 2 tane komutan vardı başında. Biri fırat kalkanına katılınca diğeri başına geçti. Komutanlar da bu bir şeyden anlamıyor falan diye düşünüyordu. Sonra ben 2 hafta izine gittim. Bilgisayar başında tek komutan kalınca emirleri, yoklamaları vs aşağı tabura getir götür vs bunlara kalmış. Haliyle bayağı beni arar olmuşlar. İzinden bir geldim. Yazıhaneye giren bölük astsubayı o kadar komutanın arasından hışımla geçip elimi sıktı hoşgeldin diye
adamın resmen gözü parladı
İçimden keşke daha önce gitseymişim dedim. Ama o zamana kadar bir kaç hafta burnumdan getirdiler. Sonra da tabii getir götür işlere baktım. Sorumluluk almadım.
- 03-02-2022, 21:44:15bence hata sende başkasına yardım etme işin dışında suç sana kalıyor sonra.
14 günlük iznini öne at 1 hafta gelmiyorum iznim var diyeceksin zaten sen olmadığında patron çıldıracak zira senin gibi işten anlayan o sistemde yok patronda ne yapacak sana daha fazla önem verecek pişman olacak bir nevi. Tam 1 haftan dolarken işe gelip 1 haftalık iznimi daha kullanacağım söylemelisin ayrıca şefe dön abi ben başka bir iş arıyorum bu fiyata çalışamam diyeceksin. Sonuç: maaşıına zam işe son
şaka tabi ki de maaşına güzel zam alırsın

İçimden keşke daha önce gitseymişim dedim. Ama o zamana kadar bir kaç hafta burnumdan getirdiler. Sonra da tabii getir götür işlere baktım. Sorumluluk almadım.