bence hata sende başkasına yardım etme işin dışında suç sana kalıyor sonra.
14 günlük iznini öne at 1 hafta gelmiyorum iznim var diyeceksin zaten sen olmadığında patron çıldıracak zira senin gibi işten anlayan o sistemde yok patronda ne yapacak sana daha fazla önem verecek pişman olacak bir nevi. Tam 1 haftan dolarken işe gelip 1 haftalık iznimi daha kullanacağım söylemelisin ayrıca şefe dön abi ben başka bir iş arıyorum bu fiyata çalışamam diyeceksin. Sonuç: maaşıına zam işe son

şaka tabi ki de maaşına güzel zam alırsın