Konu
Sanırım çalıştığım işten istifa edeceğim..
03-02-2022, 20:37:43
#28
BetaHouse
Bence arayıp kullanmadığınız izinleri toplu şekilde kullanacağınızı söyleyin 2 hafta gitmeyin bakalım ne hale geliyorlar, sonrasında yine istifa etseniz bile onca izni yakmamış olursunuz.