• 03-02-2022, 12:40:10
    #28
    Forum olarak olumlu pozitif düşüncelere karşı tahammülsüzlük söz konusu.
    Eleştirilecek bir konu sadece siyasi olarak hükümete karşı olabilir. Başka konular açılması report sebebi olarak lanse ediliyor.

    Bir evde karı koca çalışarak geçinmesi ekonomik seviyesini orta seviyeye getirebilir diye düşünmekteyim.
    Fakat bu durum borç durumu ile orantılıdır. Diger durum ise hayat standartları ile alakalıdır. Önceleri eve muz gelmesi lüks olarak görülürdü bizim çocuklugumuzda şimdi lüks kavramları değişti.
    Kumandalı arabamız olsun diye senelerde beklerdik. Şimdi çocuklarımızın düzinelerce...

    Ekonomik durum kişiye, yaşantıya ,bulunduğun ortama, geleneklere göre değişkendir.

    Bugün zengin iş adamları bile ekonomik durumumun iyi olmadığını dile getirmektedir.
  • 03-02-2022, 12:43:54
    #29
    tekcarem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum olarak olumlu pozitif düşüncelere karşı tahammülsüzlük söz konusu.
    Eleştirilecek bir konu sadece siyasi olarak hükümete karşı olabilir. Başka konular açılması report sebebi olarak lanse ediliyor.

    Bir evde karı koca çalışarak geçinmesi ekonomik seviyesini orta seviyeye getirebilir diye düşünmekteyim.
    Fakat bu durum borç durumu ile orantılıdır. Diger durum ise hayat standartları ile alakalıdır. Önceleri eve muz gelmesi lüks olarak görülürdü bizim çocuklugumuzda şimdi lüks kavramları değişti.
    Kumandalı arabamız olsun diye senelerde beklerdik. Şimdi çocuklarımızın düzinelerce...

    Ekonomik durum kişiye, yaşantıya ,bulunduğun ortama, geleneklere göre değişkendir.

    Bugün zengin iş adamları bile ekonomik durumumun iyi olmadığını dile getirmektedir.
    Değişen bir şey olmadı bence hocam. muzun kg fiyatı 32 lira migrosta. Muz hala lüks. Hatta salatalık (28 TL) da lüks oldu.
  • 03-02-2022, 12:47:41
    #30
    2022 BMW 3 serisini beğenmeyen adam gelmiş burada asgari ücretle de geçinebilirsiniz aslında mesajı veriyor!

    Biz sana soralım değerli konu sahibi arkadaş, "Sen ayda 10k maaş ile geçinebilir misin?"
  • 03-02-2022, 12:50:07
    #31
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2022 BMW 3 serisini beğenmeyen adam gelmiş burada asgari ücretle de geçinebilirsiniz aslında mesajı veriyor!

    Biz sana soralım değerli konu sahibi arkadaş, "Sen ayda 10k maaş ile geçinebilir misin?"
    Evet, memurlar da bmw'ye biniyor. İstersen bilgisayar başından kalkıp dışarı bir bak. Lüks arabadan geçilmiyor ortalık. Uygun vadelerle her araba alınabilir kesene uygun olanını seçer alırsın
  • 03-02-2022, 12:53:08
    #32
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, memurlar da bmw'ye biniyor. İstersen bilgisayar başından kalkıp dışarı bir bak. Lüks arabadan geçilmiyor ortalık. Uygun vadelerle her araba alınabilir kesene uygun olanını seçer alırsın
    Sizin memurluğunu baya ballı anlaşılan! 1.5 milyonluk arabalarla ilgilendiğinize göre...

    Neyse konu o da değil. Siz neden hep Ülkede her şey güllük gülistanlık gibi konular açıyorsunuz? Amacınız ne?
  • 03-02-2022, 12:54:53
    #33
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin memurluğunu baya ballı anlaşılan! 1.5 milyonluk arabalarla ilgilendiğinize göre...

    Neyse konu o da değil. Siz neden hep Ülkede her şey güllük gülistanlık gibi konular açıyorsunuz? Amacınız ne?
    Araba almaya bugün başlamadık, eskisini satıp yenisiyle değiştiriyoruz.

    Güllük gülistanlık değilse sen de gidip bu doğrultuda konular açarsın. Konu açmadan önce senden gelip kimse icazet almaz. Herkes yerini ve haddini bilmek mecburiyetinde. Beğenmediysen engellersin, yorum yapmazsın.
  • 03-02-2022, 13:00:30
    #34
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, memurlar da bmw'ye biniyor. İstersen bilgisayar başından kalkıp dışarı bir bak. Lüks arabadan geçilmiyor ortalık. Uygun vadelerle her araba alınabilir kesene uygun olanını seçer alırsın
    Bu kadar sıkıntı yapma insanlar sana karşı çıkınca kardeşim. Kendini çok strese sokuyorsun gördüğüm kadarıyla. Tamam bu tarz konular açıp görevini yapmak istiyor olabilirsin bunu anlayışla karşılayabilirim ama böyle herkese laf yetiştirmeye çalışmak sinirlerini bozar. Bu da sağlığına zarar verir. Sen şablon dışına çıkmamaya çalış.
  • 03-02-2022, 13:02:28
    #35
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba almaya bugün başlamadık, eskisini satıp yenisiyle değiştiriyoruz.

    Güllük gülistanlık değilse sen de gidip bu doğrultuda konular açarsın. Konu açmadan önce senden gelip kimse icazet almaz. Herkes yerini ve haddini bilmek mecburiyetinde. Beğenmediysen engellersin, yorum yapmazsın.
    Zahmet etmeseydiniz biz bunları 2 ay önce hesaplamıştık;

    https://www.r10.net/off-topic/304580...hesaplama.html

    O fiyatların üstüne sanırım kabaca en az bir %50 daha bindi.

    Sonuç: Ev veya araba alınamaz.

    Dipnot: Bir konu açıp ardından gelen yorumlara karşı savunmaya geçişiniz konuyu amacından saptırdığını gösteriyor. Son açtığınız konuların tamamında tartışma ortamı yaratıyorsunuz ve gerçek olmayan birşeyi gerçekmiş gibi gösteriyor ve tepkiye neden olup gerginlik yaratıyorsunuz.

    Böyle giderse refah seviyesini bilmem ama engellenenler listesinde tahta adaysınız.
  • 03-02-2022, 13:06:42
    #36
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar sıkıntı yapma insanlar sana karşı çıkınca kardeşim. Kendini çok strese sokuyorsun gördüğüm kadarıyla. Tamam bu tarz konular açıp görevini yapmak istiyor olabilirsin bunu anlayışla karşılayabilirim ama böyle herkese laf yetiştirmeye çalışmak sinirlerini bozar. Bu da sağlığına zarar verir. Sen şablon dışına çıkmamaya çalış.
    Hayattan kopuk yaşamayın, dışarıda lüks araba dolu ve herkes işadamı falan değil. Memur, çiftçi, öğretmen, amir, esnaf vs...