Sizin memurluğunu baya ballı anlaşılan! 1.5 milyonluk arabalarla ilgilendiğinize göre...
Neyse konu o da değil. Siz neden hep Ülkede her şey güllük gülistanlık gibi konular açıyorsunuz? Amacınız ne?
Araba almaya bugün başlamadık, eskisini satıp yenisiyle değiştiriyoruz.
Güllük gülistanlık değilse sen de gidip bu doğrultuda konular açarsın. Konu açmadan önce senden gelip kimse icazet almaz. Herkes yerini ve haddini bilmek mecburiyetinde. Beğenmediysen engellersin, yorum yapmazsın.