Evet, memurlar da bmw'ye biniyor. İstersen bilgisayar başından kalkıp dışarı bir bak. Lüks arabadan geçilmiyor ortalık. Uygun vadelerle her araba alınabilir kesene uygun olanını seçer alırsın
Sizin memurluğunu baya ballı anlaşılan! 1.5 milyonluk arabalarla ilgilendiğinize göre...
Neyse konu o da değil. Siz neden hep Ülkede her şey güllük gülistanlık gibi konular açıyorsunuz? Amacınız ne?