Forum olarak olumlu pozitif düşüncelere karşı tahammülsüzlük söz konusu.
Eleştirilecek bir konu sadece siyasi olarak hükümete karşı olabilir. Başka konular açılması report sebebi olarak lanse ediliyor.

Bir evde karı koca çalışarak geçinmesi ekonomik seviyesini orta seviyeye getirebilir diye düşünmekteyim.
Fakat bu durum borç durumu ile orantılıdır. Diger durum ise hayat standartları ile alakalıdır. Önceleri eve muz gelmesi lüks olarak görülürdü bizim çocuklugumuzda şimdi lüks kavramları değişti.
Kumandalı arabamız olsun diye senelerde beklerdik. Şimdi çocuklarımızın düzinelerce...

Ekonomik durum kişiye, yaşantıya ,bulunduğun ortama, geleneklere göre değişkendir.

Bugün zengin iş adamları bile ekonomik durumumun iyi olmadığını dile getirmektedir.