SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, memurlar da bmw'ye biniyor. İstersen bilgisayar başından kalkıp dışarı bir bak. Lüks arabadan geçilmiyor ortalık. Uygun vadelerle her araba alınabilir kesene uygun olanını seçer alırsın
Bu kadar sıkıntı yapma insanlar sana karşı çıkınca kardeşim. Kendini çok strese sokuyorsun gördüğüm kadarıyla. Tamam bu tarz konular açıp görevini yapmak istiyor olabilirsin bunu anlayışla karşılayabilirim ama böyle herkese laf yetiştirmeye çalışmak sinirlerini bozar. Bu da sağlığına zarar verir. Sen şablon dışına çıkmamaya çalış.