SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araba almaya bugün başlamadık, eskisini satıp yenisiyle değiştiriyoruz.

Güllük gülistanlık değilse sen de gidip bu doğrultuda konular açarsın. Konu açmadan önce senden gelip kimse icazet almaz. Herkes yerini ve haddini bilmek mecburiyetinde. Beğenmediysen engellersin, yorum yapmazsın.
Zahmet etmeseydiniz biz bunları 2 ay önce hesaplamıştık;

https://www.r10.net/off-topic/304580...hesaplama.html

O fiyatların üstüne sanırım kabaca en az bir %50 daha bindi.

Sonuç: Ev veya araba alınamaz.

Dipnot: Bir konu açıp ardından gelen yorumlara karşı savunmaya geçişiniz konuyu amacından saptırdığını gösteriyor. Son açtığınız konuların tamamında tartışma ortamı yaratıyorsunuz ve gerçek olmayan birşeyi gerçekmiş gibi gösteriyor ve tepkiye neden olup gerginlik yaratıyorsunuz.

Böyle giderse refah seviyesini bilmem ama engellenenler listesinde tahta adaysınız.