Bu nasıl elektrik faturası ?
68
●4.008
- 03-02-2022, 11:14:16bana da 600-800 bandında gelen fatura 1140 gelmiş. Ölümü düşünmüştüm o yüzden sıtmaya razı oldum ve adeta sevindim. En az 1500 bekliyordum zira ama elektrik zammı geldiğinden beridir çamaşırları biriktirerek haftada 2 max 3 defa makine ve kurutma çalıştırmaya başladık dikkat ettik. Onun da etkisi olmuş olmalı.
- 03-02-2022, 11:23:07Aynı sorundan muzdaribim. Eve 1000 TL elektrik ve 800 TL de doğalgaz geldi. Twit atıp, elektrik faturama Enerji bakanı Fatih Dönmez'i etiketledim, twitter profilime engel atmış.
Ülke bu kadar vahim durumda. Devletimiz vatandaşları engelleyerek sorunları çözüyor. Badem bıyıklı bu örnekteki bakanımız çok güzel sorun çözüyor mesela.
Ha bir de fişleme ile çözüyorlar. O konuda zaten ünümüz Tuvalu adasına bile ulaştı.

- 03-02-2022, 11:32:13Ben şahsen bu ekonomik duruma iyi diyen insanları engellemenizi veya alışveriş yapmamanizi öneririm , sebebine gelirsek siyasi görüşü geçtim , bu kadar aşikar olan kötü ekonomiyi " egonomi çok ey " diye savunan adama yaptıracağıniz işten hayır gelmez , ancak paraniz ve zamanınız boşa gider.
- 03-02-2022, 12:12:29O şirket kapanır sende işsiz kalırsın. Devletin yapmak istediği şey bu. Bu arada bizim ofise de normalde 30.000 geliyordu çok diyorduk 70.000 geldi. 300 tane ekran kartı var ortağımın. Benim kendimin 30 tane var. Banada 10.000 geldi. Makinaları kapatabiliriz, ethereum ve bitcoin de düştü 2022 ye girince.OlgunMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2022, 13:15:38kWh birim fiyatları %100'den fazla zamlandı hocam
geçen ay 7k gelen fatura 15k geldi bu ay.

geçen ay 7k gelen fatura 15k geldi bu ay.