Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Siyaset yapmak istemem ama bu artık ülkenin en büyük sorunu haline geldi. Bu demek oluyor ki yönetenler birşeyleri yanlış yapıyor. işini kötü yapan birinin yaptığı işten kötü bir ürün çıkar. Demek ki kötü yapıyorlar ve bu durumun zararını maalesef ki halk çekiyor. Bunları söylemek siyaset değil doğruları konuşmaktır. Kötü bir yazılımcı, sanayici veya pastaneci olduğunda "bunun yaptığı kötü oluyor" diyorsak devleti idare etme yetkisi kimdeyse onunda yaptığı işe kötü deme hakkımız var. İşte ne yazık ki diğer mesleklerde ki gibi kötü işin bedelini kendileri ödemiyor bu meslekte. Halk gittikçe eziliyor ve çok kötü bir yere varır bunun sonu (umarım ki varmaz).