Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ZAM'lara yetişemiyoruz....
Hocam vizede ödemek kakıyor 😂
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu kıtlıkta tek ev için 2 ev kirası öder olduk şaka maka.
Yakında 3 ev kirasına çıkar hocam iyi günler 😀
NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen ay şirkete gelen 23.800'lük fatura bu ay 52.400 TL geldi
Hocam geçmiş olsun kalbime bir şeyler oldu 😂