Forumda seoes rumuzlu bir üye var 2 gündür ülkede her şey çok iyi fiyatlar düşüyor diye konular açıyor gönderin ona ödesin faturayı.
Tek amacı dezenformasyon olan bu tipe hala bi el atan yönetici çıkmaması enteresan. Her şeyi admin'den beklememek lazım..