Aynı sorundan muzdaribim. Eve 1000 TL elektrik ve 800 TL de doğalgaz geldi. Twit atıp, elektrik faturama Enerji bakanı Fatih Dönmez'i etiketledim, twitter profilime engel atmış.
Ülke bu kadar vahim durumda. Devletimiz vatandaşları engelleyerek sorunları çözüyor. Badem bıyıklı bu örnekteki bakanımız çok güzel sorun çözüyor mesela.
Ha bir de fişleme ile çözüyorlar. O konuda zaten ünümüz Tuvalu adasına bile ulaştı.