Ben şahsen bu ekonomik duruma iyi diyen insanları engellemenizi veya alışveriş yapmamanizi öneririm , sebebine gelirsek siyasi görüşü geçtim , bu kadar aşikar olan kötü ekonomiyi " egonomi çok ey " diye savunan adama yaptıracağıniz işten hayır gelmez , ancak paraniz ve zamanınız boşa gider.