Hocam vizede ödemek kakıyor 😂
Yakında 3 ev kirasına çıkar hocam iyi günler 😀
Hocam geçmiş olsun kalbime bir şeyler oldu 😂
O şirket kapanır sende işsiz kalırsın. Devletin yapmak istediği şey bu. Bu arada bizim ofise de normalde 30.000 geliyordu çok diyorduk 70.000 geldi. 300 tane ekran kartı var ortağımın. Benim kendimin 30 tane var. Banada 10.000 geldi. Makinaları kapatabiliriz, ethereum ve bitcoin de düştü 2022 ye girince.