bana da 600-800 bandında gelen fatura 1140 gelmiş. Ölümü düşünmüştüm o yüzden sıtmaya razı oldum ve adeta sevindim. En az 1500 bekliyordum zira ama elektrik zammı geldiğinden beridir çamaşırları biriktirerek haftada 2 max 3 defa makine ve kurutma çalıştırmaya başladık dikkat ettik. Onun da etkisi olmuş olmalı.