Cnky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Coşkun Çetin sayesinde forumun Level atlaması.
56
●3.641
- 19-01-2022, 19:12:58O forumda bulunan kategorilerdendir hocam. Bahsettiğiniz ilgili kategoriler kaldırılırıp sadece teknoloji webmaster konuları kalırsa sadece ilgili kategorilerde konular açılır daha iyi olur
- 20-01-2022, 17:02:45Biz farkında olmadan birini rasyonel olmadan övüp, övüp yükseltip sonra bir seviyeden sonra küçük, hor görüp küçültmeyi, düşürmeyi istemsiz bir şekilde seviyoruz benceAdmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bakınız: Barış Özcan. İlk zamanlarında abi sen nasıl bilgili süper bir adamsın senin gibiler bizde değer görmez, abone kazanamaz, beğenilmez zaten biz o kadar gelişmiş bir toplum muyuzlardan sonrasında milyon abonelere gelince tam tersi
Aynı şey Cem Yılmaz'da da oldu son Netflix gösterisinde. Bitmiş abi adam yatı, villası, milyon dolarlık oyuncakları, 15-20 yıllık ünlü çapkınlık geçmişi ile bitmiş.
- 20-01-2022, 19:30:46Anlamsız bir yorum..Biz r10a gönül verdik. Kötü günündede yanındaydık iyi günündede Siz istediğiniz şeyi sevip yada sevmeyebilirsiniz.. İyi çalışmalarpcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2022, 21:03:22R10 benim için çok değerli, ilk ticaretimi burada yapıp ilk paramı burada kazandım. R10 bilmediğim her konuda bilgi edinmemi, öğrenmemi sağladı. Bunun için başta Coşkun abiye ve diğer tüm emek veren kişilere teşekkür ediyorum.
Kısa süredir üyeyim fakat sen de konulardan gördüğüm, tanıdığım kadarıyla muhteşem bir insan, örnek bir adamsın Cihan abi, sana da ayrıca teşekkür ederim.
Bu arada tişört çok güzell, keşke satışı yapılsa diyecem ama bence satılmadığı için bu kadar güzel ve değerli. Güle güle giyin abiciğim.
Saygılar 😊 - 20-01-2022, 22:25:35Mevcut somut tespitlerle yapılan olumlu yorumlar için değildi yorumum. Demek istediğim konuda somut net tespitlerle her kesim, her ideoloji için artan ifade özgürlüğü, sosyolojik çeşitlilik ve fikir hürriyeti gibi gelişimler dışında her durumda bencilce yaptığımız genel kötü alışkanlığımız için belirttiğim bir düşünce. Tabi artan ifade özgürlüğü ile birlikte profesyonel olarak forumda iş yapan bazı insanlarında kimi zaman eski ticaret ortamının değiştiğini söylediği gibi yorumlarda haklı olarak ifade özgürlüğü çerçevesinde eleştiri olarak gelebiliyor. Ne şiş yansın ne kebap durumuna düşmeden şunu da ifade etmek istiyorum gündelik hayatta da, internet ortamında da bazen isteyerek bazen istemeden yaptığımız şu şekilde bir davranış var. Kimi insanlar hakkında sürekli olumlu düşüncelerimizi aktarırken, kimi insanlar için sürekli olumsuz düşüncelerimizi aktarmanın herkes için yanlış bir davranış olduğunu düşünüyorum. Halbuki sıradan insanlar olarak hepimizin en yakınlarımızda dahil olmak üzere olumlu, olumsuz bir çok farklı görüşümüzün de olduğu bir gerçek.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun bey veya her hangi biri için bir konuda olumlu destek veya olumsuz eleştiri konusunda somut tespitler sunmadan kişisel tatmin için yapılan desteğin veya eleştirinin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Birini takdir ederken de eleştirirken de dikkat etmemiz gereken şey gerçekten karşımızdakinin doğru olduğunu düşündüğümüz davranışlarının artması, yanlış olduğunu düşündüğümüz davranışlarının azalması için mi yapıyoruz bunu yoksa kişisel egomuzu tatmin etmek için mi yapıyoruz bunu da iyi düşünmemiz gerekir. Gündelik hayatta da geçmiş tarihimizden önemli isimlerimizi insanlar somut ve net tespitler sunmadan olumlu veya olumsuz amaçla şahsi hazları için kullanıyorlar sanki tarihimizdeki bireysel başarıları ve yanlışları ile tarihe not düşen, kaydedilen insanların buna ihtiyacı varmış gibi. - 20-01-2022, 23:04:06Yanlış olan bu genç bireylerden ziyade Donanımhaber'de yaş fark etmeden yapılan yanlışların burada tekrarlanması. Bu üyelik genişlemesinin olmaması istemsiz bir şekilde platformun gerilemesine ve ticari değerinin azalmasına sebep olabilirdi, şuan finansal açıdan değişimi, gelişimine bakarak ticari olarak başarı sağladığını düşünecek olursak hatayı - çözümü üyelik genişlemesine değil sonrasında bunun yönlendirilmesi ve faydalı kullanımı üzerine düşünmeliyiz bence. Donanımhaber'de her yaştan, gruptan her maddi gruptan insan var. Sıfır otomobil fiyatları, bir zamanlar Elektrik - Elektronik, Kredi fırsatları, televizyonlar hakkında bireysel tecrübeler - yorumlar. Sadece her canı sıkıldığında konu açan genç ergenler kadar ön planda değiller. Bir çok konuda insanlar verimsiz fazlalık ve kalabalıktan veya rutinden veya mesleki yoğunluk, yaş ile sıkılarak okyanusta tutunmaya çalışan bir sandal haline geldiklerinde istemsiz bir şekilde gruptan ayrılabiliyorlar. Şuan Donanımhaber'de bir çok konuda net, mantıklı, bilgi ve yardımlaşma amaçlı konuları ve mesajları özenle bulmalı ve takip etmelisiniz. Haliyle profesyonel açıdan bu Donanımhaber forumunu inanılmaz zedeliyor fakat istese de bu konuda radikal bir değişim yapamaz en büyük müşteri kitlesi her ne kadar gelirleri olmasada boş zamanları ve sayıları ile o ergen gençler. Genç ve rotası olmayan bireylerin bir çoğunun teknoloji alt kategorilerinde sağlıklı inceleme, fikir alışverişi, yardımlaşma için etkileşimi hem onlar için hem R10 için faydalı olabilir veyahut genç yaşta mesleki ilerleme sağlayacak yazılım, tasarım, oyun geliştirme gibi alanlarda manevi ve maddi yönlendirmeleri hem onlar için hem R10 için çok daha olumlu olacaktır.Cnky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü biz genelde tebrik etmeyi, teşekkür etmeyi değil maalesef eleştirmeyi, linç etmeyi daha çok seven insanlarız.
Aynı şey Cem Yılmaz'da da oldu son Netflix gösterisinde. Bitmiş abi adam yatı, villası, milyon dolarlık oyuncakları, 15-20 yıllık ünlü çapkınlık geçmişi ile bitmiş.