pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz farkında olmadan birini rasyonel olmadan övüp, övüp yükseltip sonra bir seviyeden sonra küçük, hor görüp küçültmeyi, düşürmeyi istemsiz bir şekilde seviyoruz bence

Bakınız: Barış Özcan. İlk zamanlarında abi sen nasıl bilgili süper bir adamsın senin gibiler bizde değer görmez, abone kazanamaz, beğenilmez zaten biz o kadar gelişmiş bir toplum muyuzlardan sonrasında milyon abonelere gelince tam tersi Aynı şey Cem Yılmaz'da da oldu son Netflix gösterisinde. Bitmiş abi adam yatı, villası, milyon dolarlık oyuncakları, 15-20 yıllık ünlü çapkınlık geçmişi ile bitmiş.
Anlamsız bir yorum..Biz r10’a gönül verdik. Kötü günündede yanındaydık iyi günündede… Siz istediğiniz şeyi sevip yada sevmeyebilirsiniz.. İyi çalışmalar