Ne leveli. Çoluk çocuk dolu piyasada. Teknoloji forumunda saçma sapan konular var. Dh mi r10 mu anlaşılmıyor bazen. Netflix vs ortak satış yasak.
Yanlış olan bu genç bireylerden ziyade Donanımhaber'de yaş fark etmeden yapılan yanlışların burada tekrarlanması. Bu üyelik genişlemesinin olmaması istemsiz bir şekilde platformun gerilemesine ve ticari değerinin azalmasına sebep olabilirdi, şuan finansal açıdan değişimi, gelişimine bakarak ticari olarak başarı sağladığını düşünecek olursak hatayı - çözümü üyelik genişlemesine değil sonrasında bunun yönlendirilmesi ve faydalı kullanımı üzerine düşünmeliyiz bence. Donanımhaber'de her yaştan, gruptan her maddi gruptan insan var. Sıfır otomobil fiyatları, bir zamanlar Elektrik - Elektronik, Kredi fırsatları, televizyonlar hakkında bireysel tecrübeler - yorumlar. Sadece her canı sıkıldığında konu açan genç ergenler kadar ön planda değiller. Bir çok konuda insanlar verimsiz fazlalık ve kalabalıktan veya rutinden veya mesleki yoğunluk, yaş ile sıkılarak okyanusta tutunmaya çalışan bir sandal haline geldiklerinde istemsiz bir şekilde gruptan ayrılabiliyorlar. Şuan Donanımhaber'de bir çok konuda net, mantıklı, bilgi ve yardımlaşma amaçlı konuları ve mesajları özenle bulmalı ve takip etmelisiniz. Haliyle profesyonel açıdan bu Donanımhaber forumunu inanılmaz zedeliyor fakat istese de bu konuda radikal bir değişim yapamaz en büyük müşteri kitlesi her ne kadar gelirleri olmasada boş zamanları ve sayıları ile o ergen gençler. Genç ve rotası olmayan bireylerin bir çoğunun teknoloji alt kategorilerinde sağlıklı inceleme, fikir alışverişi, yardımlaşma için etkileşimi hem onlar için hem R10 için faydalı olabilir veyahut genç yaşta mesleki ilerleme sağlayacak yazılım, tasarım, oyun geliştirme gibi alanlarda manevi ve maddi yönlendirmeleri hem onlar için hem R10 için çok daha olumlu olacaktır.