bizden sonrakilere de kalacak.
Coşkun Çetin sayesinde forumun Level atlaması.
56
●3.641
- 18-01-2022, 11:56:52Forumda daha önceden çeteleşme vardı. Ticaret konusu açtığınız zaman birileri sizinle dalga geçiyordu, yanında da onlarca yandaş oluyordu. 10 yıla yakın üyeyim bende, değişim güzel. Coşkun bey yönetimi devir aldıktan sonra r10 daha güzel oldu, daha bi büyü. Daha da güzel olacağına inanıyorum. Onlarca kategoride binlerce ticaret konusu var. İnsanlar ticaretlerini çok daha rahat yapabiliyor. Dolandırılma olayları neredeyse yok. Daha önceleri dolan-dırıcılık oluyordu. Yönetim devir olmadan önce birileri ödeme yaptığı zaman sizi ticaret konusuna ısındırıyordu, onlarca kez büyük dolan-dırıcılık olayı gördüm forumda. Bunların hepsi geride kaldı. Şikayetler artık günlük olarak çözüme kavuşuyor. Arka tarafta harıl harıl çalışan onlarca gönüllü var. r10 çok daha iyi yerlere gelecek. Bu forum bi mirastır
bizden sonrakilere de kalacak.
- 18-01-2022, 11:59:16Ben pc de halen eski Default tema kulanıyorum. Göz alışmış el alışmış vazgeçemiyorum. Telefonda kasma yaptıgı için mecbur modern kullanıyorumType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2022, 12:04:48Allah r10dan bir değil bin kere razı olsun.
Yeni yönetiminde ayağına taş değmesin.
Burası bana ve hayatıma yön veren bir site oldu. - 18-01-2022, 12:37:39Sen bu işi yapıyosunmcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2022, 13:30:22Olması gereken oldu, forumu sadece kazanç kapısı olarak gören bir yönetimden, kazandığını yatırıma çeviren; ülke için güzel bir marka oluşturan bir projeye döndü iş. Öncekiler Zibuduya malibu'ya, malala'ya yönetimi bırakıp, forumun hiçbir sorununa karışmazdı. Coşkun'un sadece bunu bile doğru şekilde yapıyor olması bırak bir leveli 10 level atlattı r10'u.