• 11-01-2022, 16:39:07
    #1
    Merhaba,

    Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz

    60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
    Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.

    Yorumu size bırakıyorum.
    Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.


  • 11-01-2022, 16:39:48
    #2
    Direkt 60 TL'yi rulo yapıp yemek daha doyurucu olabilirdi.
  • 11-01-2022, 16:40:04
    #3
    Resimler temsilidir
  • 11-01-2022, 16:40:37
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en azından pizza...
  • 11-01-2022, 16:40:37
    #5
    Ben olsam şikayetçi olurdum
  • 11-01-2022, 16:40:58
    #6
    Hocam iade edebiliyosaniz edin bu ne böyle ya
  • 11-01-2022, 16:41:03
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Afiyet olsun.
  • 11-01-2022, 16:41:41
    #8
    cantık gibi olmuş sanırım
  • 11-01-2022, 16:42:10
    #9
    Tadı nasıldı hocam