Merhaba,

Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz

60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.

Yorumu size bırakıyorum.
Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.