evet baya pahalandırdılar,
zaten şişe ya da kutu koların dışında kalanların yarısına cihazdan su basıyorlar.
kola cihazından musluğunu açtığınızda biraz kola biraz şeffaf geliyor (su).
Hala Burger King yiyen varmı ?
69
●2.189
- 10-01-2022, 16:47:06EkonomiKing menü adamdır
fiyat/performans ürünü diyebileceğim tek ürün odur
- 10-01-2022, 16:47:55bu leşş burgeri yiyen insanların ülkeye zarar veren insanlar olduğunu düşünüyorum
- 10-01-2022, 16:48:55BurgerKing yada Mcdonalt gibi yerlerden zaten burger yenmez ki. Et yerine ne koydukları belli değil. Onun yerine Burger yiyelim gibi türk burgercileri tercih edebilirsiniz. Onlarda son zamanlarda biraz bozsada ( ekonomi malum ) kötünün iyisi
- 10-01-2022, 16:53:35Aslında şubeden şubeye değişiyor. Eğer işini düzgün yapan bir Burger King şubesi ise Double Texas Smokehouse gerçekten güzel bir burger(son senelerde fiyatı epeyi abartıldı). Patatesleri de McDonald'sa göre daha güzel. Eğer kaliteli bir yerel burger işletmecisi varsa ilk tercihim onlar oluyor.
- 10-01-2022, 16:55:33Burger King şubelerinin ortak özellikleri;
- Teslimat süresi öyle birşey ki kurye geldiğinde sipariş verdiğinizi unutmuş halde oluyorsunuz (ortalama 90 dakika
) - %90 bayat ekmek kullanılması, kalan %10'luk taze ekmek kısmınında genellikle yanık olması
- Etlerinde rahatsız eden koku ve tatsız tuzsuz olması
- Yemeksepeti vs. uygulamalardan sipariş verilince, sipariş hazır olmasa dahi yolda göstermeleri (ortalama teslim süresi genellikle 90 dakika demiştim, 90 dakika boyunca hamburgere şehir turu attırıyorlar sanırım)
- Şube evinize ne kadar yakınsa o kadar geç gelir.
- Teslimat süresi öyle birşey ki kurye geldiğinde sipariş verdiğinizi unutmuş halde oluyorsunuz (ortalama 90 dakika
fiyat/performans ürünü diyebileceğim tek ürün odur